ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

برترین برندهای تولید کننده چراغ راهنمایی در جهان

کمپانی اسپانیایی ado از تولید انواع تجهیزات ترافیکی است. چراغ راهنمایی های تولید شده در این برند بهترین کیفیت را داشته و از تکنولوژی جدید جهت ساختن آنها استفاده شده است.

 

Promstahl یک برند هلندی است که در تولید انواع تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. چراغ راهنمایی این برند از مدل های بسیار مرغوب بوده و تنوع بسیار زیادی دارد.

 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده تجهیزات ترافیکی در ایران است. این برند نیز در زمینه تولید انواع چراغ راهنمایی فعالیت داشته و علاوه بر تولید محصلات را نصب و گارانتی می نماید.

 

Setga یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه تولید تجهیزات ترافیکی مدرن است. در تولیدات این برند از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اتفاده شده و محصولات آن شهر را زیباتر از قبل مینماید.

 

CAME URBACO برندی آمریکایی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. تولیدات این برند نیز مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد.

 

ویژگیهای بشکه ترافیکی

مشخصات فنی بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی در مسیرها و مکان های حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر هشدار دهنده بودن، در هنگام تصادفات نیز تاثیرات بسیار زیادی بر کاهش تلفات خواهد داشت. بشکه ایمنی در سایز ها و با مشخصات فنی مختلفی تولید و استفاده می شود که در این قسمت در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

مشخصات عمومی بشکه ایمنی

بشکه ترافیکی معمولا با قطرهاییکسان و در اندازه های مختلفی چون کمتر از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۰۵ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۵ سانتی متر و بسته به خواسته پیمانکاران و نوع استفاده از این وسایل تولید می شود. در قسمت بالای این بشکه نیز از شبرنگ های خاص و به اصطلاح مهندسی استفاده می شود که به خوبی از فاصله دور آن را به نمایش در می آورد. مواد اولیه به کار رفته در بشکه ترافیکی از نوعی مواد پی وی سی می باشد که به نوعی پلیمر بوده و در آن از انتی استاتیک و انتییووی استفاده شده است. این مواد به علت داشتن خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری بالا می توانند برای این کار بسیار مناسب باشند.

ویژگی های ساختاری بشکه ایمنی

از ویژگی های بشکه ترافیکی می توان به خاصیت ضربه گیری بالای آن اشاره کرد که می تواند باعث کاهش تلفات جاده ای شود. دارای طول عمر و استقامت زیاد می باشد و در شرایط مختلف قابلیت به کارگیری دارد. بشکه ترافیکی دارای شبرنگ های ویژه ای است که در مقابل هر نوع نوری قابلیت انعکاس بالایی دارد و به خوبی در فاصله ای دور وسیله ایمنی را به نمایش در می آورد. این نوع از شبرنگ ها چون در محیط های مختلفی از آن ها استفاده می شود دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی برای ماندگاری بیشتر هستند.

قیمت بشکه ایمنی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا، انواع جدا کننده ترافیکی.مانند: بشکه ترافیکی، بولارد ترافیکی، نیوجرسی، کاشن تانک و راباقیمت های مناسب و بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و آشنایی با شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی می توانید فروشگاه ایمن ترافیک کالا را بررسی کنید. به طور کلی بشکه ایمنی در بزرگراه ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد. انواع مختلف بشکه های ترافیکی با آب و یا شن پر می شوند تا در جای خود ثابت بمانند. استفاده از این تجهیزات ترافیکی موجب کاهش خطرات و افزایش ایمنی می شود. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.


عوامل موثر بر قیمت کله قندی ترافیکی

قیمت مخروط ایمنی

قیمت کله قندی به دلیل مواد به کار رفته در آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب تجهیزات ترافیکی به استاندارد های محصول توجه کنید. قیمت کله قندی ترافیکی بسته به مدل و ارتفاع آن با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات مانند: کله قندی کف لاستیکی، مخروط ترافیکی حلقه دار، کله قندی ترافیکی ژله ای، مخروط ترافیکی تاشو و ... می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین مشاوران ما نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی به مشتریان محترم می باشند.

تولید مخروط ترافیکی

تولید مخروط ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد. مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری پی وی سی بوده که دارای آنتییو وی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است. ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند. مواد پلییورتان و ثابت کننده هایuv به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یووی خورشید به صورت پایدار باقی بماند. کله قندی ترافیکی تولید شده توسط ایمن ترافیک کالا قابلیت بالایی در ضربه پذیری داشته و در طولانی مدت نیز قابل استفاده می باشد. انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است. رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد. به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ استفاده شده این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند. شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده در راستا فروش تجهیزات ترافیکی، امکان خرید کله قندی ترافیکی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه لوازم ترافیکی خود فراهم نموده است و این تجهیزات را در دسترس کاربران قرار داده است. با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.


کاربرد استوانه ایمنی در معابر

استوانه ایمنی

درباره استوانه ایمنی، شاید شما هم دیده و یا شنیده باشید که بسیاری از اتفاق های ناگواری که برای رانندگان و سرنشینان رخ می دهد به دلیل انحراف رانندگان از مسیر حرکت و کاهش دید آن هاست، این در حالی است که با استفاده از استوانه ترافیکی می توان به مجهز کردن مسیر عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر برای بالا بردن دید رانندگان و یا جلوگیری از انحراف آن ها از مسیر حرکت شان کمک شایانی کرد. با وجود رنگ روشن استوانه ایمنی، مسیر های جدا شده توسط آن ها به خوبی و به راحتی قابل دیدن است. به طور کل در دسته تجهیزات ترافیکی می توان به استوانه ایمنی اشاره کرد و اینگونه در نظر داشت که استفاده درست و به جا از تجهیزات ترافیکی می تواند تاثیر بسیار بالایی در بالا بردن سطح ایمنی داشته باشد که همین سبب می شود آمار تصادفات ناشی از کاهش دید رانندگان در حین رانندگی کاهش یابد. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. استفاده از رنگ های روشن و همچنین به کارگیری نوارهای شبرنگ بر روی بدنه استوانه از جمله مواردی است که امکان رویت استوانه ایمنی را در هنگام تاریکی میسر می کند.

کاربرد استوانه ایمنی

از استوانه ترافیکی به عنوان جدا کننده های ترافیکی برای کاهش تصادفات استفاده می شود، همانطور که از اسم آن ها مشخص است از این دسته تجهیزات ترافیک شهری جهت مشخص کردن محدوده های رانندگان مشخص می شود تا از برخورد اتومبیل ها به ساختمان ها جداول خیابان ها و ... جلو گیری شود. استوانه ایمنییکی از تجهیزاتی است که برای ایجاد محدودیت های موقت مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص کردن حریم راه، کنترل سرعت، جداسازی مسیرها و بسیاری از موارد دیگر را می توان با استفاده از استوانه ایمنی اجرا کرد. به طور کلی استوانه ایمنی، نیوجرسی پلاستیکی و... به عنوان جدا کننده ترافیکی در جهت جدا کردن مسیر، برای هدایت رانندگان در مسیر حرکتشان در پیچ های خطرناک، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت از استوانه های ترافیکی برای بالا بردن ایمنی جاده و خیابان ها و در نهایت کاهش تصادفات می توان استفاده کرد. این محصولات در رنگ های روشن برای افزایش دید رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط می توان گفت که بیشترین کاربرد استوانه ایمنی در جدا کردن مسیر ها برای جلو گیری از انحراف رانندگان از مسیر حرکتشان است. استوانه های ترافیکی مانند دیگر تجهیزات ترافیک شهری دارای انواع گوناگونی هستند که از انواع آن ها می توان به استوانه ایمنی درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسیر نما ، استوانه ترافیکی شبرنگ دار و ... اشاره کرد.

کلام آخر

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ایمنی سعی دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کرده و با نازلترین قیمت ها به فروش برساند.

برندهای مطرح تولید کننده تاب و سرسره در جهان

lappset از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بازی پارکه که شامل تاب و سرسره فلزی و پلی اوتان می شود، می باشد. محصولات این برند بسیار زیبا و خلاقانه است.

 

Playworld از برندهای بسیار در زمینه تولید تجهیزات بازی است. از مهمترین تجهیزات بازی تولید شده در این برند تاب سرسره ترکیبی از فلز و پلی اورتان می باشد.

 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره فلزی، تاب سرسره پلی اورتان، تاب ویلایی و ... می باشد. این برند تولیدات بسیار متنوعی دارد. رعایت امنیت حین بازی و با کیفیت بودن مواد اولیه مهمترین ویژگیهای تولیدات این برند است.

 

Proludic از برندهای نامی دنیا در تولید تجهیزات بازی پارکی است. این شرکت در تولید محصولات خود سن کودکان را ملاک قرار داده و سعی دارد متناسب با گروه سنی متفاوت تجهیزات بازی را طراحی نماید.

 

Berliner نیز از برندهای تولید کننده تجهیزات بازی است. این برند نیز باتولید تاب سرسره پارکی تلاش دارد پارک ها به زیباترین محل بازی بچه ها تبدیل کرده و حس کنجکاوی آنها را ارضا نماید.